torstai 27. joulukuuta 2012

Pollet liikkeelle!

Pakkaset ovat nyt toivottavasti vähäksi aikaa ohi ja pääsee normaalisti liikuttamaan polleja. Malla on nyt ollut 1 viikon liikuttamatta ja se näkyi myös kyllä ratsastaessakin. Virtaa oli aivan älyttömästi ja laukoissa höntäili minne sattuu. En ratsastanut kuin 40min, mutta silti oli polle jo hiessä. Tarkoitus oli aluksi mennä esteitä, mutta oli vähän kiire joten menin vaan koulua. Menin paljon ravi- ja käyntijuttuja. Ajattelin, että huomenna paremmalla ajalla hyppäisin sitten. Sry,ei ole kuvia! Äiti ei kerennyt kuvata Mua ja Mallaa ;(

Manulla puolestaan oli 2 viikon liikunta taukoa. Olen siis ratsastanut Manua aikaisemminkin silloin kun olen kerennyt. Tänään sitten ratsastin kentällä ja ajattelin, että kaikki energia menee tapellessa pukkeja ja loikkia vastaan. Äiti tuli avuksi kun olin menossa selkään, mutta ei antanut äidin pitää kiinni kun olin nousemassa selkään joten annoin vaan pitkät ohjat ja menin selkään. Ei tullun kuin muutamia satunnaisia laukka pukkeja, mutta eipä niihin kiinnitä huomiota. Ravailin ja nostin muutamat laukat. Meni yllättävän hyvin 2 viikon tauon jälkeen.
Manusta vielä ratsastus kuvia:
Huom. Kuvat otettu alkutunnista ja Manu saattaa näyttää hieman jännittyneeltä!






Manun (Horzen) satulahuopa

                                                                                                   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti