sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Hevonen joka - Haaste

Jenni haasto mut tälläseen :)

Haasteen ideana on kertoa muille elämäsi hevosista. Vastaa kysymyksiin (ja perustele) ja haasta yksi hevostyttö- tai poika haasteeseen.

Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin
-Lämminveriravuri Olli


Ensimmäinen hevonen jolta putosin
-Shetlanninponi Inga

Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen
-Ingalla

Hevonen jota ikävöin eniten
- Ollia ja entistä lämppäriäni Kapua.

Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut
- ei niitä oo olemassa

Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut
-Olli

Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
- eioo

Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
-Jätkä (shettis)

Ensimmäinen lempiponi.
-Brienna

Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
-Brienna ja Malla

Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
-Joku 180cm pv ois kiva (:

Uusin hevostuttavuus.
-Hermanni (suokki-ori)

Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
-Malla 80cm

Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
-Malla

Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
- Brienna

Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
-Solero

Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
-Manu

Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
-Ronda

Vaikuttavin hevonen.
-Solero

Pienin hevonen jolla olen ratsastanut.
- Jätkä alle 100cm

Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
-Hemmo ( eestinraskastyöhevonen)

Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
-enkeksi

Hevonen jonka haluaisin omaksi.
-Joku hieno tykki :)
Elämäni tärkein hevonen
-Malla, Manu ja Brienna yms.

Haastan: Kaikki mun lukijat jotka on heppaimmeisiä!

2 kommenttia:

  1. Eikä, oon tehny jo TÄYSIN samanlaisen "ka hevonen jolla..."-postauksen mut ihsm :D

    VastaaPoista
  2. OOTKOOO...lukenu jo mun ja tian blogia:lineajakassu.blogsphot.fi

    VastaaPoista