torstai 27. kesäkuuta 2013

joku_ihme_päivä

Tänään en oikein saanut mitään aikaiseksi. Heräsin 8.00, puin päälle, söin ja menin talliin. Ratsasti kymmeneltä Manun ja otin tällä kertaa itseäni niskasta kiinni ja menin KOULUA! Joo, ei oo ihan mun ja Manun laji. Tosin Mallalla tykkään mennä koulua. Noh, tuohan meni yllättävän hyvin! :) Olin tosi positiivisesti yllättynyt, ja tuntuu että olen luovuttanut liian helpolla. Pitäisi vaan ratsastaa eikä matkailla siellä selässä. Hieno mies se on! Harmi kun nyt ei ole kuvia kun poika meni edes välillä oikein päin.
  Mallan kastelin vain ja syötin hetken virheetä! Olihan sentään lämpöä +30!

 Päivään mahtui kaikenlaista. Välillä vaan hölläilin ja välillä maalasin tai tein aitoja yms. Tuossa on pari kuvaa päivästä. Mun piti ottaa enemmänkin kuvia, mutta öö, olin hukannu mun kameran laturin ;D :(


Olen nyt myymässä tuota mun Canon EOS 1000D : tä ja olen ostanut jo uuden kameran ja hööks: llekkin  tein tilauksen! Teen niistä sitten postauksen ihan erikseen.
ps. yritän hankkia kuvaajan joku päivä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti