keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

huono bloggaaja

En ole yhtään jaksanut kirjoitella tänne vaikka mulla oli Manun kanssa hyppy kuvia ja olen ratsastanut joka päivä.
 Olis nyt haaveissa että Mallan ja Manun hampaat raspattais. Mallalla oikean puolen kääntyvyys alkaa olla hukassa ja Manu nykii kuolaimesta.
 Nyt olen menossa etelään reissuun ja huomenna torstaina olisi meidän tallilla harkkaestekisat niin en sitten pääse kun olen täällä. Olisi ollut niin kiva hypätä kummallakin omalla rakkaalla mutta en nyt voi ; ( Mallan kanssa esteet on alkanu sujua tosi hyvin ja olisin mennyt 60cm ja Manulla ristikkoon kun poika on ollut niin kauan laitumella.


Manu laitumella
Manulla hyppyjä keväällä
Tulen reissusta perjantaina ja Sunnuntaina on kavereiden rippijuhlia, sieltä tulee varmasti kuvia. Jos ikinä jaksan teen lauantaina mydayn videona.
Siihen asti moi! :)

2 kommenttia:

  1. Millon tulee kuva-arkistoon ne hyppy kuvat? ja ite tykkäsin entisestä bannerista enempi, kun nykysestä, mutta on tääkin ihan kiva :) Millom tulos seuraava postaus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua, oon unohtanu! ;( Lisään ne heti! :D joo, itte taas vihasin edellistä kun en ollu huolitellu sitä kunnolla niin en tykänny :/ ei tämäkään yhtään parempi, mutta onpahan joku muu kuin se entinen :D Huomenna tulee myday videona, toivottavasti ehdin sen editoida huomenna niin saan sen tänne (:

      Poista