keskiviikko 21. elokuuta 2013

Haaste - jonka olen ennenkin tehnyt :D

Eli oon tehny tälläsen ennenkin, mutta eri kysymykset. Tämä haaste mulle tuli juuri oikeaan kohtaan eli kiitos : http://viivi-happylife.blogspot.fi/

Ohjeet:
Tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun mitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan antamiin 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa minusta
1. Tykkään lämppäreistä
2. Talvi on kivempi kuin kesä
3. rakastan lumilautailua :3
4. Kaalilaatikko on pahaa -.-
5. Olen kärsimätön, liikoja odottava
6. Olen kilpailuhenkinen
7. Ravi on lempi askellaji
8. Tykkään pitää hiuksia auki
9. en meikkaa
10. Syön joka päivä karkkia, jos en saa karkkia ahdistun ( oisko riippuvuus ? :D )
11. Minulla on ollut kolme hamsteria

Haastajan kysymykset:

1. Lempipändi? Nooh, ei oo. Mut artisti/Dj David Guetta
2. Lempiponi? Brienna
3. Entä hevonen? Malla & Manu
4. Lemmikkejä? Koira ( perheellä ) ja 2 hevosta
5. Lempisivustosi? (blogger, youtube, face, twitter yms) YouTube & Blogger
6. Millä talleilla käyt? Omalla ainoastaan
8. Haluaisitko jonkun eläimen lemmikikseksi? en tällä hetkellä, entisissäkin hoitamista
9. Lempiruoka ja juoma? Tortillat ja kaakao 
10. Lempiratsastusvarusteesi? Ridaushousut
11. Oliko kiva aloittaa koulu? ihan semi

Haastetun kysymykset: 

1. Lempi väri?
2. Harrastukset?
3. Kesä vai talvi?
4. Lempi aine koulussa?
5. Onko kameraa?
6. Minkä merkkinen puhelin?
7. Millä menet kouluun?
8. Onko eläimiä? Mitä?
9. Silmien väri?
10. Oletko omasta mielestäsi aktiivinen bloggaaja?
11. Jos ohitat kolmannen monesko olet? xd

Haastoin : 


En jaksa enempää haastaa! :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti