maanantai 30. syyskuuta 2013

Höpöttelyä kuluneesta viikosta

Nyt en ole kirjoitellut yli viikkoon. Yksi syy voisi olla se, että en tykkää kirjoittaa postauksia ilman kuvia ja en ole saanut äitiä kuvaamaan. Noh, joku voisi sanoa, että 'miksi et ota itse kuvia esim. päivästäsi?' yksinkertaisesti olen laiska. Soili kuitenkin kuvaili minua ja Suloa viime viikolla, siitä sitten kohta.

Koulussa on mennyt yllättävän hyvin, en ole paljon jaksanut tsempata,mutta silti tulee 8 ja 7 ! Hyvä näin, jääpähän aikaa kaikkeen muuhun kuin pänttäämiseen.


Torstai 24.9.13 Menin Sulolla kentällä, ihan normaaleja juttuja mitä tähänkin asti. Alussa kävelin sen kanssa maastäkäsin ja siinä kuunteli hyvin. Selässä kuunteli myös hyvin, meni kaikinpuolin ihan hyvin. Tein paljon voltteja, kiemuroita ja kahdeksikkoa. Menin suurimman osan siirtymisiä istunnalla, mitä oltiin harjoiteltu valmennuksessa Vetelissä. Sitten tuli laukannostot. Jumitti,pukitti jännitty ja kaikkea siltä väliltä. Huhhuh! Se nosti laukan aina pukin kautta ja usein laukka oli sitten ristilaukka. En oikein käsittänyt että mitä tein väärin. Kokeilin myös huvikseni että istuin vain kyydissä, enkä tehnyt mitään muuta kuin maiskutin mitä kävisi. Ja pukkia tuli! Maiskuttamisesta! voi ei.








Seuraavana päivänä syy löytyin Se olin minä! Jotenkin joka nostossa olin aivan saanut itseni jännitykseen ja painanut pohjetta liian voimakkaasti, koska Sulo on herkkä. Voisi sanoa, että onneksi näin. Ei mitään satulaongelmaa yms. mitä heti arvelin. Tästä on nyt hyvä jatkaa positiivisin mielin! :)
Yritän saada tänne joku päivä jonkun kunnonpostauksen. MyDayta tai tallipäivää videolla olen miettinyt.
ps. Mallan kuulumisia päivittelen ihan erikseen joku päivä! :)

5 kommenttia:

  1. No hyvä, että siihen Sulon pukkitteluun löytyi syy :) Ja hieno toi sun uus banneri, tykkään! Ja sit taas syyslomal saat kuvia ainaki ;)

    VastaaPoista
  2. Moi! On tää sun blogis niin paras että liityin lukijaks :)

    VastaaPoista
  3. Nytku sul on 50 lukiaa tee joku pessu! Esim joku haaste..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä kovasti miettiny jotain spessua, mut en oo oikein päätyäny. Pitäs laittaa varmaan kysely :)

      Poista