torstai 5. joulukuuta 2013

5. Kaveripostaus

Me suunniteltiin Jennin kanssa että tehdään toisistamme tällänen kaveripostaus. Jenni teki sen jo eilen ja sen löydät täältä! aloitetaas..

Jenni on mun yksi parhaista kavereista, mutta Jenni muutti muutama vuosi sitten pois Pihtiputaalta. Sen jälkeen ollaan nähty vaan n. 4kt vuodessa, mut kumminkin ollaan nähty.
Jenniin tutustuin luultavasti pienenä ja heppakuvioiden myötä tutustuttiin paremmin. Jenni kävi tunneilla meidän tallilla ja sitä kautta sitten alettiin yhdessä ratsastella.


Ennen kun Jenni muutti ratsasteltiin paljon tallin poneilla ja tehtiin mm. tallin pikkujouluihin ratsastus esitys. Pidettiin sellaista liikutuskirjaa, johon kirjattiin aina kun ratsastettiin yhdessä, itse asiassa se toimii vieläkin.

Jenni on luonteeltaan ystävällinen ja kärsivällinen ( minuun verrattuna ). Meillä on aika samanlainen huumorintaju ja Jenni nauraa paljon. Jos Jenni tippuu hevoselta ja sen saa videolle hän katsoo videon vähintään 100x läpi ja naureskelee.

ja siinä yksi taidonnäyte :D
Jenni on ratsastajana osaavampi kuin minä. Ja kärsivällisempi! Itse kun en pääse tunneille, ratsastus on sen näköistä. Ole Jenni onnellinen et pääset tunneille! :D Jennillä on paljon parempi istunta kuin mulla ja kyllä se osaa muutenkin enemmän. Jotenkin se vaan aina saa itsensä tuolta satulasta maistamaan hiekkaa :D


Jennihän pitää kahta blogia, eli hevospainotteista ja lifestyle blogia. Jenni kirjoittaa selkeesti, välillä kirjotusvirheitä joista mä aina mäkätän sille ;) Jenni kirjoittaa tarpeeksi usein ja kivoja postauksia. Tekstiä on just sopivasti ja kuvat on aina kivaa plussaa. Jenni laittaa hyvälaatusia kuvia ja isontaa kuvat ettei niitä tarvitse avata aina isoksi. Videoita tulee myös ja ne on ihania! :D Koosteita, MyDaytä jne.

Jennin blogin ulkoasusta sain ispiraatiota minun nykyiseen ulkoasuun. Jennillä oli kiva banneri ja muutenkin selkeä ulkoasu ja halusin vähän itsellekin yksinkertaisemman. Värit käy hyvin ja tausta on kiva. Banneri on läpinäkyvä ja sen teksti tulee kivasti. Tosin Jenni vaihtaa luultavasti pian uuden bannerin.




2 kommenttia:

  1. :3 mä nauroin melkein koko postauksen ajan ja kiitos!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mä nauroin niille kuville ihan kuset housussa xD

      Poista