sunnuntai 8. joulukuuta 2013

8. Top3 joululahja toivetta

Olen ajatellut tehdä pidemmän postauksen toiveista, mutta nyt tämmöinen lyhyt. Pitkän teen lähempänä joulua!

1. Ehdottomasti haluaisin Mallalle kuolaimettomat. Olen ratsastanut tosi paljon riimulla ja Malla selvästi nauttii siitä. Riimu on kumminkin huono, liukuu koko ajan ja on muutenkin huono ratsastuksessa. Olen myös monen hehkuttamia LG  Bridlejä halukas joskus testaamaan, mutta haluaisin nämä nyt ensin kokeilla.




2.Huppareita ratsastukseen. KL:n hupparista olen kyllä aina haaveillut, mutta en henno ostaa. Ja tuo JH Collectionin ihanan sininen huppari olisi ihana! :3


3. Uusi kypärä ei olisi pahitteeksi. Entinen on ollut minulla niin kauan kuin muistan, on kolhiintunut ja koirakin on sitä pureskellut.

Kuvat lainattu eri sivuilta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti