maanantai 30. joulukuuta 2013

Kuulumisia ja ostoksia

on taas vierähtänyt liian pitkä aika viime kirjoittelusta. Vaikka on ollut loma, en ole jaksanut raahautua koneelle kun kerkeää valoisalla ratsastaa. Olen Mallaa ratsastanut kentällä. Ollaan menty sileällä suurimmaksi osaksi yhtä 'hullua' hyppykertaa, siitä kohta. Malla on ollut taas aivan super. Ravi on ollut aivan uskomattoman hyvää ja takapää on lähtenyt työstämään oikein kunnolla. Laukka on myös ollut poikkeuksellisen hyvä, etenkin vasempaan. Malla on rentouttanut kaulan ja olen saanut pohkeen läpi.
kesä reenejä
Tähän 'hulluun' hyppykertaan. Minulta taas kerran puuttui muutama muumi laaksosta kun päätin hypätä hieman nuikalla varustuksella. Laiskotti kauheasti ja ajettelin, että menen huovalla kun pyrin menemään usein ilman satulaa. Taas minua kauheasti laiskotti ja päätin olla laittamatta suitsia ja mennä riimulla. Kun tähän lisätään se että menin puomeja ja kavaletteja...huh! Malla on riimun kanssa hankala vas. suuntaan ja tästä koitui ongelmia. Kavaletille tultaessa hävisi niin ohjaus kuin jarrutkin...heh. Malla pukitteli vaan onnessaa kun yritin roikkua ohjien jatkeena. Ei siinä mitään hauskaahan tuo oli. Kerran säikähdin ihan kunnolla kun kavaletin jälkeen olin hieman edellä hypyssä ja Malla lähti pukittamaan, meinasin sitten sieltä tulla alas. Onneksi Malla lopetti pukit ja pääsin taas tasapainoon. On mulla villi poni!

vaavi unilla kesällä -13 ♥
Oli mulla ihan asiaakin. En haluaisi enää jauhaa joulusta, mutta en ole vielä kertonut joululahjoista, tämä ei vie kauaa.

Karkkia,kynttilöitä,suoristusrauta ja aidotväärennyt UGGit (jotka ei kuvassa)
Mallalle ostin Agrin alesta myöhäisen joululahjan ja itselle uudet (hyvät!) talviratsastuskengät, koska entiset puhkikuluneet. Sitten myös Puman kollat.
noi suojat näyttää sinapin keltaiselta/oranssilta, mutta on oikeasti ruskeammat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti