tiistai 15. huhtikuuta 2014

Parasta ikinä ♥


Tätä ei tule ainakaan liian monta kertaa päivässä sanottua, että mulla on maailman paras hevonen! ♥ En välillä tajua miten onnekas olen, kun olen tuon hevosen itselleni saanut. En oikeastaan tajua sitä ollekaan. Välillä vain tulee hetkiä jolloin sitä herää todellisuuteen ja huomaa miten hieno hevonen mua on vastassa. Esimerkiksi aina kun Mallalle sattuu jotain, vaikka pieni haavakin tajuan että tästä kaverista on pidettävä kiinni. Sitä ei voi edes selittää, miten paha olo tulee kun näkee että hevosella ei ole kaikki hyvin. Esimerkiksi nyt Malla on ollut laiskaja alakuloinen ja luulen, että se johtuu jostain kipeästä lihaksesta, ruokavaliosta tai huonosta satulasta. On koko ajan kauhea olo kun ei tiedä mikä Mallaa vaivaa. Pakko selvittää asiaa, ennen kuin tulen hulluksi.
uh, mikäilme xD
En voinut kolme vuotta sitten unelmoidakaan näin hienosta hevosesta. Hienolla en tarkoita kauhean muhkeaa ratsua, vaan kovan kuoren alta paljastunutta herkkää neitoa. On ollut mahtavaa oppia tuntemaan Mallaa ja osata käsitellä sitä niin, että se ei ala Mallaa ärsyttää. Välillä en sen ajatuksia osaa tulkita, esim. silloin kun se saa kauhean villikohtauksen. Malla on näyttänyt joitakin tunteitaan elein, huulta se nostaa silloin kun ei tykkää rasvasta suun pielessä tai valkosipulista ruuassa.http://img-front.petsie.org/pet/picture/021649005_b.jpg
Tällä nyt halusin vain sanoa, että olen todella onnellinen että minulla on Malla ja toivon että saadaan viettää vielä monta yhteistä vuotta yhdessä! :) ♥

Kuvat Soili, Jenni ja Enni + minä

8 kommenttia:

  1. Miten toi sen toinen etujalka oikee menee tossa kolmanneks alimmassa kuvassa, ku se makaa? O.o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, en oo itekää kiinnittäny tuohon huomiota. Näyttäis et se olis ihan vänkyrällä xD mut ei se toivottavasti oo :D

      Poista
  2. Mikä on sun pahin vamma mikä on tippumisesta tullu, keltä hevoselta silloin tipuit?:) ja kiva blogi !! malla on söpö! heppaelamaani.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, Malla on :) Oon säilyny kyllä vähin vammoin aina, mutta hiusmurtuma ranteessa oli varmaan pahin.

      Poista
  3. Malla on tosiaa ihana! Voitko tehdä videon, jossa laitat Mallan valmiiksi ennen ratsastusta? :) Esim. Harjaat, satuloit, suitsit ja sillee..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä kuvannu kun teen videopostauksia, mutta voin tehdä joskus ihan erikseen :)

      Poista
  4. Jee olin 70 lukija! :D haluisitko tehä jonkun erikoispostauksen? Vaikka jonkun videon kun sun ääntä on kiva kuunnella niis videois! :D ja muutenki ratsastat nii hyvin mallalla et ois taas kiva kattoo videolta teidän menoo:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) omasta mielestä mun ääni kyllä kuullostaa ihan oudolle sönkötykselle, mutta katellaan nyt lähiaikoina mitä saan aikaseks :) Itsellä on kyllä paljon korjattavaa ratsastuksen kanssa, mutta reeniä lisää niin eiköhän siitä joskus hyvä tule :D

      Poista