perjantai 27. maaliskuuta 2015

Ei nää päivät oo enää niin harmaita, nostetaan katseemme varpaista

Heippa kaikki tätä lukevat! Mietin kauan laitanko näitä kuvia tänne ollenkaan, koska ei blogissani ole juuri ollut kuvia minusta tai mitään lifestyleä muutenkaan. Ehkä mä tän kerran julkaisen nyt tämmöisenkin postauksen. Näistä kuvista tuli ihan kivoja ja kun näkee aurinko harmauden keskellä niin kyllä tulee hyvä fiilis. Pian se kesä sieltä tulee, jesjes!
1
Koulussa ne mun päivät kuluukin. Opiskelen elintarvikealaa, josta sitten valintojen perusteella parhaat pääsevät leipuri-kondiittoreiksi. Valinnassa pääsin leipuriksi ja seuraavat kaksi vuotta opiskelen pelkästään leipuri-kondis puolella, kun tähän asti olen myös valmistanut ruokia. Olen tosi iloinen päätökseen, ehkä sitä on jo työelämässä kahden vuoden kuluttua :) Mallan klinikka aikakin lähestyy kovaa vauhtia kun tiet sulavat ja päästään klinikalle. Ensin käydään vain arvioinnissa ja sitten edetään miten edetään.
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13

14
15

Mitä piditte kuvista?

2 kommenttia:

  1. katoin et sulla on kolmos kuvassa kanin korvat päässä :) hupsu minä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 😂 ehkä mul onki koska ois ne aika päheet ;)

      Poista