tiistai 30. lokakuuta 2012

10 faktaa minusta

Eli siis nyt tällänen fakta postaus minusta,hevosista ja minusta ja hevosista.

1. Aloitin ratsatuksen 1,8 vuotiaana.

 

2.Sain ensimmäisen ponin kun olin seitsemän.

 Russ. Tamma Brienna, joka asustelee meillä vieläkin.
Meillä on pitkä kisaura takana ja Brienna on täydellinen poni!




 3. Syön joka päivä karkkia :)

 

4. Auvon päätäni liian tutuille ihmisille.

 

5. Lumilautailen.

 

6. Jos minulle tarjottaisiin huippu este/kouluratsua, en välttämättä ottaisi sitä.

Minulle on jo yhdestä hevosesta tarpeeksi pään vaivaa, en ehkä jaksaisi treenata huippu hevosta sen tarpeiden mukaan.

7. Lempivärini on vihreä.

 

8. Tykkään hypätä esteitä, mutta kouluratsastus on enemmän minun ja Mallan juttu.

 

9. Mietin joskus : Arvostavatko ihmiset joilla on ratsastuskoulussa maneesi sitä, että ei tarvitse kestää syksy/kevät kurakelejä?

 

10. Olen joskus ylihuolehtivainen Mallasta tai yleensä hevosista.

3 kommenttia: