sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Kouluvalmennus

Ahh! Valmennus! Joku tulee pitämään mulle ihan yksityistunnin! Maaailman parasta oli, että joku tulee huutamaan mulle ,mun kaikista virheistä!
Siis aiheeseen, lähdin puolenpäivän aikoihin tallille, koska mulla oli klo. 14.00 Heidi Väisäsen kouluvalmennus. En tiedä miten se sattui juuri nyt kun meillä on Mallan kanssa vaikeaa. No harjailin Mallan ja menin maastoon verryttelemään pollen. Vauhtia oli paljon nimittäin en ollut liikuttanut kahteen päivään. No ravailtiin hetki ja sen jälkeen kenttä vapautui. Kävelin mutaisella ja lilluisella kentällä naama nyrpeänä ja mietin vain, että kyllä tämä tästä. No heti aluksi Heidi kysyi meidän ongelmat ja selitin, että kuolaimen pureminen ja ei oikein väistä pohjetta. Aloitettiin ensiksi pääty ympyrälle ja heti Heidi huomasi mun junttura reidet jotka eivät osanneet rentoutua. niitä sitten heti alettiin trenaamaan, eli ei jäädä puristamaan vaan pieni napautus riittää. Malla puskee aina pohkeelle vastaan mitä enemmän puristan.
 Lopussa Malla oli kuin eri hevonen, koska itse rentouduin. Oli ihanaa kun joku motkotti minulle ongelmistani, koska en niitä itse huomannut. Ja Jenni oli kuvailemassa kiitos siis siitäkin :D






















2 kommenttia:

  1. Tää on kyllä kiva tää sun blogi! :) pitääkö heidi valmennuksia vai oliko vaan joku tilapäinen tunnin pito vai :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heidi piti tuon yhden valmennuksen. Se pitää torstaina 18.10. toisen valmennuksen.

      Poista