perjantai 20. joulukuuta 2013

20. Todistuksen numerot

Poikkeuksellisesti todistukset jaettiin meille jo tänään, eikä huomenna lauantaina. Koulua oli vaan 9.00 - 12.30 ja siinä meillä oli nyyttärit ja muuta ohjelmaa. Nyt siis itse todistukseen johon olen ihan tyytyväinen, mutta pitää vielä tsempata keväällä muutaman aineen kanssa.

Äidinkieli ja kirjallisuus  8     
Englannin kieli  8
Ruotsin kieli  7 
Matematiikka 7
Fysiikka  7 
Maantieto  9
Biologia  9
Uskonto  8
Yhteiskuntaoppi 8
Liikunta  9
Oppilaanohjaus  S
Kotitalous, valinnainen  9
Käsityö, valinnainen  8
Ilmaisutaito, valinnainen  9

Ka 8.15

Käsityössä olen tekemässä loimea, jota en saanut valmiiksi, vain pari juttua puuttui. Luulen että se on syynä kasiin. Matematiikkaa ja ruotsia haluaisin myös nostaa vaikka kasiin. Englantiin olen eniten tyytyväinen, olen tosi huono sanojen kanssa. Ka nousi 0.1 ja olen siihen ihan tyytyväinen.
 
pahoittelen puhelimen etukameran laatua

1 kommentti:

  1. Haastoin sut :) http://nelistelya.blogspot.fi/2013/12/hevosenomistajan-haaste.html

    VastaaPoista