maanantai 30. kesäkuuta 2014

Kuukauden parhaat 6/14

Nyt tulisi taas kuukauden parhauksia ja olen nyt lisännyt jopa kaksi 'kategoriaa' lisää.

Kuukauden

Biisi


Tässä biisissä on ihan upeat sanat ja muutenkin tosi ihana! ♥ Tämä biisi on oikeastaan ainut, jota olen koko kuukauden aikana kuunnellut. 

Kuva
 Tätä kuvaa en vielä olekaan julkaissut täällä blogissa, mutta tässä niin kuin näette Malla venyttelee, kun olin hakemassa sitä tarhasta. Taisi olla nokosilla ennen sitä :) Kerrankin oli kamera kädessä tällaisellä hetkellä.

Tapahtuma
Tässä kuussa en ole paljon mitään tehnyt tai missään ollut, mutta käytiin Särkänniemessä 4H:n kanssa ja oli hurjan kivaa!

Tavara

Ei lisättävää, harjaa tarvitsee aina!

Ikävöidyin
Manu♥ (kuva Heidin valmennuksesta 1.7.13)
Valmentautuminen on asia jota on ikävä. Nyt kun uudelle tallille vasta tuli, ei aivan tiedä ketkä pitää valmennuksia. Toivottavasti kuitenkin pääsen joskus valmennuksiin ja tunneille, nimittäin istunnassa olisi korjattavaa! Tottakai kuvassa näkyvää rakasta nallekarhua myös hirmu ikävä! ;(

Lempi Mallan varuste

Nämä pintelit ovat olleet lähes joka päiväisessä käytössä, käytän pinteleitä useammin kuin suojia.

Siinä oli taas kuukauden parhauksia ja jos teillä tulee ideoita niitä saa laittaa! :)

3 kommenttia:

  1. voi ei, oon ollu tosi epäaktiivinen kommentoimaan tänne, nyt yritän x)

    tosi kiva postaus, mä tykkään lukee tämmösiä kuukauden suosikki -postauksia:) oon tosi huono näissä ehdotusjutuissa, ja en oikeen keksi mitään.... mut vaikka kuukauden suosikkivideo? siis vaikka joku hauska, mistä sä tykkäät?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toi video on hyvä, katotaan jos lisään sen jo seuraavaan! :D

      Poista
  2. Kuukauden kaveri
    Kuukauden tavara
    Kuva
    Hevonen

    VastaaPoista