torstai 18. syyskuuta 2014

Kuvapostaus - rennosti pellolla!


Kaikki kuvat © Nea


8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja ihana metsä!! nuo kuvat kävis hyvin banneriin :)

    VastaaPoista
  2. Kiva kampaus sulla ja ihania kuvia! :]

    VastaaPoista
  3. Heii, haluutko kuvia niistä kisoista? Olin kattomassa ja kuvasin myös sua, niin jos haluat niitä kuvia niin mihin voi lähettää? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes! hienoa että jollain on kuvia! :D Voit lähettää niitä mun sähköpostiin viiviboo@hotmail.fi

      Poista
    2. Hei muute mäki olin siel mulle saa kans laittaa sähköpostii neaekmann@gmail.com jos on kuvia :)) nea ekman ja astel oli ratsukko, mulla oli punaset housut ja tummansinine huppari+turvaliivi

      Poista
    3. Yritin lähettää s-postiin, mutta pystyisi lähettää vain muutaman kuvan kerrallaan, kun ei mahdu enempää... Olisiko mahdollista lähettää facebookkiin? :)

      Poista
    4. Joo, voi sinnekin lähettää! :) (Viivi Hämäläinen)

      Poista
  4. Niin kivoja kuvia! Sun postauksii on muutenkii niin kivaa lukee, kun osaat kirjottaa selkeesti. Sovit mallan niin hyvin yhtee! :)<3

    heppaelamaani.blogspot.fi

    VastaaPoista