lauantai 20. joulukuuta 2014

Lomailemaan

Täällä taas kirjoittelee joku joka on vähän väsynyt, innoissaan ja pettynyt. En ole taas jaksanut mitään erityistä kirjoitella, olen kyllä yrittänyt, mutta se on ollut todella onnetonta kirjoittamista. Olen jättänyt suosiolla ne julkaisematta. Tässä joulu tulla jolkottaa ja kaikki lahjat ostamatta, niinkuin viitenä edellisenä jouluna! hienoa. En vain osaa ostella niitä ajoissa, enkä edes stressaa niistä ennen kuin viimeisinä päivinä tunti enne kaupan sulkemista. Olen kyllä yrittänyt sanoa, että minulta on lahjoja turha odotella ja kehottanut olla minullekaan mitään ostamatta. Ehkä mä vielä ehdin viimeiset lahjat ostaa, en vain tiedä onko Malla ollut tarpeeksi kiltti saamaan mitään.. Ehkä se on.
Lahjoja?
ei kiinnosta.
Vietämme Mallan kanssa joulun maalla, eli lähdemme tallille jossa olimme viime keväänä pari kuukautta. Vietän jouluni isäni luona ja talli on todella lähellä, joten pääsen tekemään itse aamutallit ja vielä illallakin tallille. En vain malta odottaa kun päästään maastoilemaan oikein urakalla ja raviratakin on aivan kavioiden ulottuvilla, jospa sitäkin tulisi Mallan kanssa testailtua. Päästään kumpikin vähän tuulettumaan ja rallittelemaan radalle ja puuhastelemaan kaikkea mukavaa. Odotan innolla meidän lomaa, siitä tulee varmasti todella kivaa.
Kesäiset maastoilut shortsit jalassa ilman satulaa!

Kirjoittelen teille sitten kuulumisia kun pääsen koneen ääreen ja yritän tuoda kuvia ja videoita mukanani. Joku jouluspesiaali - postaus tulee ja siihen voi taas vaikuttaa sivupalkissa olevassa kyselyssä! 

Onkohan tuo mun poninpalleri ollut kilttinä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti