tiistai 12. marraskuuta 2013

Uusi ulkoasu

Nyt sain tehtyä talvisemman ulkoasun ja olen siihen ihan tyytyväinen. Olen siihen tyytyväinen, koska olen tälläisillä todella surkea. En ymmärrä oikein mistään tälläisistä kuvankäsittely jutuista ja sitten kun alan banneria väkertämään, niistä tulee kauhean rumia. En osaa käyttää mielikuvitusta, enkä kyllä sitä kuvankäsittelyohjelmaakaan.
 Toiseksi olin järjin kyllästynyt punaiseen taustaan ja halusin hieman tuoda talvea esille, vaikka luntakaan ei ole vielä tullut... Vois kyllä tulla jo! vinkvink Tykkään itse kauheasti talvesta ja silloin tulee tosi kivoja kuvia kun on valkoista joka puolella.

© Soili / Christmas 

Asiasta toiseen, nyt tuo reunassa ollut kysely päättyi tasapeliin. Eli MyDay ja tallipäivä videolla voitti ja laitan uuden äänestyksen, jossa äänestätte näiden kesken.

© Soili / winter ♥


9 kommenttia:

  1. Millä ja miten teet noi sun bannerit, ku mie en tiiä miten noi tehää:D ??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen gimpillä ja YouTubesta löytyy opetusvideoita :)

      Poista
  2. Todella kivan tuntunen blogi, ja oli pakko alkaa lukijaksi. Onko talli muuten teiän oma vai onko sun hevoset vaan siellä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit! :) ovat meidän omalla tallilla :)

      Poista
  3. No mut josset tykkää ite tekemistäs bannereista nii pidä kisa? :D täällä on ainaki heti yks osallistuja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pidin yhden mut siihen ei ollu osallistujia. Saa toki aina tehdä mulle bannerin jos haluaa. Sen vii lähettää mun s-postiin viiviboo@hotmail.fi

      Poista
    2. Oisko toivekuvia? :) Ei jaksa käydä koko blogia läpi, että jos sulla on jossain jotain vaihtoehtoja, niin voisin niistä nappailla sopivat.

      Poista
    3. Tarkotan siis esimerkiksi tommosta Kuva-arkiston tapaista sivua, jonne voisit laittaa banneriin sopivia toivekuvia...

      Poista