sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Kuukauden parhaat 9/14

Kuukauden




Biisi

Tää on ihana versio ihanasta biisistä! Etenkin kunnon kaiuttimilla (ja bassolla) kuullostaa superilta!

Kuva

Käytiin kuvailemassa syksyisiä kuvia tallin lähimetsässä ja rämä on mun mielestä tosi kiva kuva! Kiitos Nealle kuvasta!

Tapahtuma

 Ehdottomasti kisat Saarijärvellä. Ihania ihmisiä ja hienot kisat! Sen kruunasi meidän voitto ja neljäs sija :)

Tavara

Me voitettiin kisoista uusi verkkoloimi, mutta nyt ei ole siitä kuvaa, kuitenkin sanoisin sen jos voisin. Sanon kuitenkin tämän loimen, sillä se on ollut lähes joka päiväisessä käytössä kuivatusloimena.

Ikävöidyin

En tiedä miksi, mutta mulla lähes joka päivä tulee Sulo mieleen ja ajattelen jos se olisikin nyt minulla. On kuitenkin väärin miettiä sitä, sillä nyt minulla on Malla. Ikävä tätä hienoa miestä on, vaikkakin käyn sitä aina kun ehdin ratsastamassa. Ei se silti ole sama asia, mutta ehkä hyvä näin.
Jos joku ei tiedä tai muista Sulo oli minulla reilun kuukauden ja siitä piti tulla minulle ratsu. Kuitenkin minulla ei taidot riittäneet tätä kaveria viemään eteenpäin ja luovuin siitä. Sulo on kuitenkin edelleen meidän, mutta on vain ravitreenissä.

Mallan lempivaruste

Luottovaruste eli Mallan meksikolaiset suitset jotka on jo pari vuotta vanhat. Hyvät ja istuvat suitset!


Video


------
Minä matti myöhänen taas julkaisen postauksen vaivaiset viisi päivää myöhässä. Jospa sitä vaikka seuraava tulisi silloin millon pitääkin!

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Thänks höpsö ♡ ei toki ärsytä näin lomalla sairastaa :d

      Poista
  2. Miksei se nea enään käy ratsastaa mallall? Tai miksei se käy enää kuvaa teitä?? Sen kuvat oli nimittäi tosi kivoja ja te ootte hyvä pari mallan kaa!! Hyvi meni teiän kisatki!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitenkähän niin ei enää käy? Olen kyllä samaa mieltä että Nean kuvat on kivoja! :)

      Poista